راهنماي سفر و گردشگري راهنماي سفر و گردشگري .

راهنماي سفر و گردشگري

بهترين جاهاي ديدني سوئيس در زمستان كدام است؟

سوئيس، سرزمين افسانه‌اي ساعت‌هاي لوكس و شكلات‌هاي دلپذير، در فصل زمستان هم جادويي خيره‌كننده دارد. قله‌هاي برفي آلپ، درخشش يخچال‌هاي طبيعي، روستاهاي دنج و صميمي و تفريحات مهيج زمستاني، زمستان سوئيس را به تجربه‌اي فراموش‌نشدني براي هر گردشگري تبديل مي‌كنند. پس اگر به دنبال مقصدي رويايي براي فرار از روزمرگي و غوطه‌ور شدن در سپيدي زمستان هستيد، با ما همراه شويد تا جاهاي ديدني سوئيس در زمستان را به شما معرفي كنيم.

 

1. زرمات: سرزمين اسكي‌بازان حرفه‌اي

روستاي زرمات (Zermatt)، نگين درخشان آلپ، با قله‌ي باشكوه ماترهورن (Matterhorn)، بهشتي براي عاشقان اسكي است. ۲۲۳ كيلومتر پيست اسكي متنوع، از مبتدي تا حرفه‌اي، امكان اسكي در ميان مناظر خيره‌كننده كوهستاني را فراهم مي‌كنند. تماشاي غروب آفتاب روي قله‌ي ماترهورن، تجربه‌اي است كه تا هميشه در ذهنتان باقي خواهد ماند.

 

2. سنت موريتز: تجربه‌اي لوكس در قلب زمستان

سنت موريتز (St. Moritz)، مقصدي محبوب براي ثروتمندان و علاقه‌مندان به تجربه‌‎هاي لوكس، در زمستان چهره‌اي جادويي به خود مي‌گيرد. هتل‌هاي مجلل، بوتيك‌هاي برندهاي لوكس، رستوران‌هاي باكيفيت و رويدادهاي فرهنگي ويژه، در كنار پيست‌هاي اسكي درجه يك و درياچه‌ي يخ‌زده‌ي سنت موريتز، زمستاني فراموش‌نشدني را برايتان رقم مي‌زنند.

 

3. اينترلاكن: قلب تپنده‌ي تفريحات زمستاني

شهر اينترلاكن (Interlaken)، ميان دو درياچه‌ي زيبا و در آغوش كوه‌هاي آلپ قرار گرفته است. اين شهر، كه به عنوان پايتخت گردشگري زمستاني سوئيس شناخته مي‌شود، طيف وسيعي از تفريحات زمستاني، از اسكي و اسنوبرد تا سورتمه‌سواري و تيوب‌سواري را ارائه مي‌دهد. همچنين، قطارهاي كوهستاني اينترلاكن، مناظر خيره‌كننده‌اي از رشته‌كوه‌هاي آلپ را به شما نشان مي‌دهند.

 

4. گشت‌وگذار در لوسرن: شهري پر از جاذبه‌هاي زمستاني

شهر تاريخي لوسرن (Lucerne)، با پل زيباي كاپل (Kapellbrücke) و قلعه‌ي باشكوه‌اش، در زمستان هم جذابيت‌هاي منحصر به فردي دارد. بازارهاي كريسمس پر زرق و برق، گشت‌وگذار در خيابان‌هاي برفي شهر قديمي، كروز بر روي درياچه‌ي لوسرن و تماشاي مناظر برفي اطراف، از جمله خاطرات به‌يادماندني سفرتان به سوئيس خواهند بود.

 

5. سفر به سرزمين افسانه‌اي يونگفراو: قطار به سوي قله‌هاي برفي

قطار يونگفراو، كه به‌عنوان «بالكن اروپا» شناخته مي‌شود، شما را به سفري رويايي به ارتفاع ۳۴۵۴ متري مي‌برد. در ايستگاه قله‌ي يونگفراو، با قله‌هاي پوشيده از برف، غارهاي يخي شگفت‌انگيز و چشم‌اندازهاي پانوراما از رشته‌كوه‌هاي آلپ روبرو مي‌شويد. اسكي روي يخچال‌هاي طبيعي، پياده‌روي در مسيرهاي برفي و تماشاي طلوع يا غروب آفتاب از قله‌ي يونگفراو، لحظاتي فراموش‌نشدني را برايتان رقم خواهند زد.

 

6. گشت‌وگذار در سنت گالن: شهري قرون وسطايي در ميان برف

شهر تاريخي سنت گالن (St. Gallen)، با صومعه‌ي باشكوه و كتابخانه‌ي تاريخي‌اش، در زمستان چهره‌اي رويايي به خود مي‌گيرد. گشت‌وگذار در خيابان‌هاي سنگ‌فرش‌شده‌ي شهر قديمي، قدم زدن در ميان بازار كريسمس و تماشاي مناظر برفي اطراف، تجربه‌اي دلنشين را برايتان به ارمغان خواهد آورد.

 


7. لذت بردن از چشمه‌هاي آب گرم در بنا اسكورا

پس از يك روز پرهيجان تفريحات زمستاني، چه چيزي بهتر از غوطه‌ور شدن در آب‌هاي گرم و آرامش‌بخش چشمه‌هاي آب گرم است؟ بنا اسكورا (Benaco Skurá)، در جنوب سوئيس، با چشمه‌هاي آب گرم معدني و استخرهاي روباز، مكاني ايده‌آل براي رها كردن خستگي و تجديد قوا است.

 

8. سفري به دنياي يخي در گروير

گروير (Gruyères)، روستاي قرون وسطايي با قلعه‌ي باشكوه و صنعت پنيرسازي مشهور، در زمستان به يك سرزمين يخي تبديل مي‌شود. قدم زدن در خيابان‌هاي برفي روستا، بازديد از قلعه‌ي گروير و چشيدن پنيرهاي محلي، تجربه‌اي منحصر به فرد را برايتان رقم خواهد زد.

 

9. اسكي در كوه‌هاي يخي داووس

منطقه‌ي داووس (Davos)، با پيست‌هاي اسكي متنوع و مناظر كوهستاني خيره‌كننده، بهشتي براي اسكي‌بازان و علاقه‌مندان به تفريحات زمستاني است. علاوه بر اسكي، مي‌توانيد از ديگر تفريحات زمستاني مانند اسنوبرد، سورتمه‌سواري و تيوب‌سواري نيز لذت ببريد.

 

10. تجربه ي سورتمه سواري در سنت Moritz

سورتمه‌سواري در سنت موريتز، تفريحي هيجان‌انگيز و خاطره‌انگيز براي تمام سنين است. در اين پيست‌هاي سورتمه‌سواري، مي‌توانيد از سرعت و هيجان در ميان مناظر برفي لذت ببريد.

 

نكات مهم براي سفر به سوئيس در زمستان

  • لباس گرم: با توجه به سرماي هوا در زمستان سوئيس، حتماً لباس گرم و ضد آب به همراه داشته باشيد.
  • ويزا: براي سفر به سوئيس، به ويزاي شنگن نياز داريد.
  • بيمه سفر: قبل از سفر، حتماً بيمه سفر تهيه كنيد.
  • رزرو هتل: هتل‌ها در زمستان سوئيس شلوغ هستند،

 

جمع بندي

با سفر به سوئيس در زمستان، تجربه‌اي فراموش‌نشدني از زيبايي‌هاي زمستاني، تفريحات هيجان‌انگيز و فرهنگ غني اين كشور خواهيد داشت.

منبع: تور خارجي  مناسب فصل زمستان

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۰:۱۰ توسط:zahra موضوع: نظرات (0)